fredag 11 november 2011

Senaste fotot

Här är senaste fotot på Moa. Hjälp va stor hon har blivit! Framförallt när man tittar på de tidigare fotona :)


1,5 år 2,5 år 3,5 år
Nu är jag måttligt trött. Tuva har även fått ordentlig hosta så jag sover dåligt om nätterna eftersom jag gärna vill ha koll på henne. Innan hade hon lite svårt för att andas pga nästäppa och nu pga hostan. Dock verkar det mycket bättre nu :)
Idag har jag och Moa fikat med min kusin, snart ska jag ut och springa en runda och sedan kommer svärföräldrarna. Kommer bli en trevlig helg :)

3 kommentarer:

Vendel - 17 år och blivande mor sa...

Åh, jag får verkligen hoppas på det! För det är då verkligen ingen rolig upplevelse av att vara bästa vän med sin egen toalett - usch och fy! :)

Ilda - Mamma till Amilia sa...

Va söt ^^

Ilda - Mamma till Amilia sa...

Tack ^^
Hon är 15 månader :)
Din da?
Kram!