torsdag 24 november 2011

Moa på simskolan










3 kommentarer:

Ilda - En Fotogalen Mamma! sa...

Good! Då lägger jag upp den så fort som möjligt =)
Kramis!

Josefine sa...

Gibson ska definitivt få börja på simskola igen när jag slipper vara i bassängen. Jag tycker det är/var så fruktansvärt dåligt med ett omklädningsrum med EN dusch till en massa föräldrar med barn, och att man var tvungen att gå genom bassängområdet för att komma dit. Av med ytterkläder, skor, bära väskor, se till så inte barnet rymmer alternativt bära barnet och hoppas att man inte halkar och ramlar i bassängen. Och sen trängas i ett skitigt omklädningsrum utan ordentliga faciliteter. Nej, det var därför vi slutade efter andra terminen babysim.

Vilken klubb simmar Moa för? Och hur funkar det med ombyte och så nu?

Josefine sa...

Vi simmade med TSS, och var den andra terminen tvugna att gå in genom sidoingången. Där fick vi ta av skor och strumpor och eftersom jag aldrig vågade lämna dom där bland alla andra, fick jag bära både dem, väskor, barn och ytterkläder när vi sen skulle tränga oss genom varmvattenbassängens område med massa andra föräldrar och barn på väg mot olika håll, för att ta oss till handikappomklädningsrummen. Och de var aldrig rena! Massa hår, hudavlagringar osv som säkert suttit ett par dagar. Vi simmade på söndagar, med alla andra, så städningen var väl inte prioriterad. Sen skulle man göra samma resa ut igen... =/

Jag blev så sugen på simskola för Gibson igen, så jag anmälde honom till TKS igår kväll. =)