måndag 14 november 2011

Del 10: Den här veckan

Måndag - Ta Moa till doktorn, träna fotboll.
Tisdag - Babymassage.
Onsdag - Simskola med Moa.
Torsdag - Första hjälpen kurs, barn 0-5 år.
Fredag - Ev Albäckskogen med öppna förskolan (har iaf för mig det var där ute), träffa fotografen för att se resten av Tuvas bilder, ut och käka med mina föräldrar och bror med sambo.
Lördag - Bjudit hem mig på middag hos mina föräldrar eftersom Chrille ska på julfest :)
Söndag - Inget planerat än.


En ganska lugn vecka än så länge. Brukar alltid dyka upp nåt annat. Men de nästkommande veckorna är mer intensiva, så ska försöka att ta det lugnt. Moa får nog dessutom stanna hemma från förskolan hela veckan, eller iaf tisdag och onsdag. Hon har fortfarande lite feber, mycket hosta och en infektion i halsen som innebär penicillin i 10 dagar. Stackars liten fick ett stick i fingret hos doktorn idag. Inte populärt, men det blev snabbt bättre med ett roligt plåster och ett Bamsemärke :) Doktorn vi var hos undrade om Moa kunde få penicillinet i tablettform.... Jo men visst, en 3-åring kan säkert svälja tabletter. Inte min iaf :)