torsdag 3 november 2011

Nyfiken

På tal om att Moa är väldigt nyfiken så har jag en unge till som är det :) Tuva är väldigt intresserad av omgivningen, så nuförtiden är det inte jättepoppis att ligga på babygymmet eller sitta i babysittern. Det går en stund, men sedan när hon liksom pillat och kollat på allt där är det inte lika kul. Sitta i matstolen eller i hoppgungan är betydligt roligare, för då ser man omvärlden bättre. På onsdagar när Moa är och simmar brukar jag sätta henne i en bumbo när jag ska hjälpa Moa efteråt. Eftersom Tuva gillar att sitta i dom så åkte jag in till Barnens Hus idag och köpte hem en :)

Innan dess var vi en sväng förbi jobb och lämnade en kaka. Mina kära arbetskamrater kämpar sig igenom ett jobbigt utskick så det tyckte jag dom förtjänade :) Moa tyckte det var riktigt kul att springa runt :) Snart ska hon få springa av sig ännu mer, då vi tänkte gå till Öppna förskolan.





2 kommentarer:

Gissa 3 gånger sa...

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKNAR DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMBA ! <333

Sandra sa...

Jessica! Hur har du lagt till det så du kan se hur många besökare du har per dag? :) vill jätte gärna ha det men fattar inte :) <3