tisdag 8 november 2011

Del 8: Mina syskon & Del 9: I min handväska

Lära-känna-mig-listan fortsätter :) Kör två flugor i en smäll.

Börjar med mina syskon. Ja, jag har bara en bror. En lillebror, Micke, som är 4 år yngre än mig. Vi kunde vara rätt jävliga mot varandra när vi var små, syskonkärlek tror jag det kallas ;) Vi ses ganska ofta, Micke driver egen målerifirma så han jobbar ju rätt mycket. Vi kommer bra överens och har lätt för att snacka. Så bra man kan göra om man har 4 år mellan och är av olika kön helt enkelt :) Utseendemässigt är vi inte särskilt lika, det har jag aldrig hört iaf. Han har dessutom en väldans trevlig sambo och en ursöt liten katt vid namn Elsa :)

Och sen vad jag har i min handväska då. Jag använder väldigt sällan handväska nu när man har en skötväska att släpa runt på. Har jag väl en väska så blir det ofta en ganska liten som innehåller min plånbok, mobil och nycklar. Mer spännande än så blir det tyvärr inte :) Jag sminkar nästan aldrig mig, så därför har jag aldrig behov av något sådant :)

Inga kommentarer: