söndag 20 november 2011

Hej mjölkstockning

Gissa vad jag fått ;) Slapp sånt med Moa, men nu kom jag inte undan. Jäklar vad ont de gör! Så det har blivit mycket amning igår eftermiddag/kväll och idag. Det känns mycket bättre, men väldigt ömt om man rör vid.
Natten har gått väldigt bra. Tuva käkade tidigt imorse och sen låg hon och vände och vred på sig lite, snackade lite men somnade slutligen om och sov till 8.30. I sin egna säng i sitt eget rum :) Jag har haft väldigt svårt för att sova trots att jag varit supertrött. Skumt. Idag är jag lite seg pga förkylning. Så det har blivit en lugn tur till stan där vi skulle mata fåglarna i parken. Det slutade med att vi kastade in hela mackor och sprang iväg för fiskmåsarna var helt hagalna och var överallt, haha :) Vi tog bussen ner (Moa tycker det är jättekul) och gick hem. Gick inom Östervångsparken så Moa kunde härja runt på lekplatsen :)

Inga kommentarer: