fredag 18 november 2011

Fler bilder

Var hos fotografen idag och hämtade resten av bilderna vi skulle ha på Tuva. Alldeles ljuvliga :) Synd att inte Moa blev fotad där också, för hennes fotograf är jag inte alls nöjd med... Men vad visste man? :)





Snart kommer mina föräldrar med mat. Egentligen skulle vi gått ut och äta, men det blir att hämta maten istället för Moas skull. Igår hostade hon tills hon kräktes, lilla stackare. Hon är dock mycket bättre idag! Tuva har varit förkyld i 2,5 vecka nu och framförallt hennes hosta har blivit lite värre. Antar att hon fick lite baciller av Moa.

4 kommentarer:

Josefine sa...

Jättefina! Hur ser Moas ut?

Ilda - En Fotogalen Mamma! sa...

Men guuuuuuud vad söt hon är när hon lutar sin kind mot ena handen hahah ^^ Sockersöt! Helt fantastiska bilder!

Sv: Ja det är helt sjuk! Jag var faktiskt nära på att putta bort dem men vi skulle av ändå så hon tog bort dom när jag ställde mig upp. haha!

Moa - Nybliven mamma till Ella ♡ sa...

Svar: Kul att du är med i dagens blogg tävling hos mig :)

Emma - mamma till Alicia & gravid med Mini ♥ sa...

Men vilka fina bilder :)
Jätte söta ^^,

Svar:
Tack för din kommentar.
Antar att det är tankar som alla blivande flerbarnsföräldrar har?
Man är juh van med en liten och sen ska det komma en till :p
Men som du säger, att om det är fantastiskt med en så är det väl dubbelt så underbart med två hihi :)

Hur mår ni idag?

Kram