lördag 12 november 2011

Kalasmiddag

Just nu är jag sådär äckligt mätt. Har haft mina föräldrar (+svärföräldrarna då) på middag och bjöd på inbakad fläskfilé med kroketter och pepparkakscheesecake. Åt alldeles för mycket :)
Innan idag var vi på babysim. I love (Tuva också för den delen) :) Idag verkade Tuva vara lite mer beredd på att dyka, eftersom hon inte precis satte nåt vatten i halsen. Extra kul att hennes farmor och farfar också kunde vara med. Sen åkte vi in till Malmö så jag kunde köpa en overall till Moa. Ville ha en Polarn O. Pyret eftersom jag är så nöjd med hennes sådan hon hade förra året. Och det var nog i rättans tid! Alla strl 110 var slut på Triangeln, men tack och lov hade dom en på Hansa. Moa ville ha en rosa, men den var helt slut så det blev en röd istället. Märkte häromdagen att Moa inte har alltför många byxor heller, de flesta var visst i strl 98 :) Så jag köpte dom fina Bamsejeansen på Lindex i går. Mjuka och härliga, perfekt på förskolan!

1 kommentar:

Josefine sa...

Nä, du. Det gäller att vara ute i god tid! Varför tror du jag köpte Gibsons overall isugusti!? =)