onsdag 28 december 2011

Städa ut julen

Alla mina julsaker kommer upp ganska tidigt, men sedan är jag väldigt kvick på att plocka ner allt igen. När julen är slut är den liksom slut. Jag har bara kvar adventsljusstakar, julgardiner och nån enstaka tomte. Det försvinner nog plocka ner i helgen. Granen åkte ut redan på juldagen, men det var bara för att den barrade så mycket :)

När städar ni undan julen?

Idag kommer ungarnas farmor och farfar och faster, så då blir det dock lite mer julfirande :)

2 kommentarer:

Josefine sa...

Min fuskgran barrar inte, och inte den riktiga heller. Den hamnade utomhus med ljusslinga i istället... Jag tar nog ner granen nästa vecka någon gång, och ljusstakarna strax efter det, eller i slutet av januari kanske? Stjärnan brukar få sitta uppe länge, länge. Jag har liksom inte några fönsterlampor (fast jag varit på väg att köpa i flera år) så det blir så mörkt annars...=)

Caroline-Mamma till Noah sa...

Babyjogger till Moa eller?
Jasssså, vad för nåt blev de då?
Nopp INGET, fanns inget till Noah =( SKIT SUR!! Och ångrar att jag ändå inte åkte in i måndes, men men sparar jag dom pengar o kan slösa på nya kollektionen istället ;)
Jo, skulle ha Pippi setet till bebisen meeen gjorde misstaget att inte ta de på Hansa så när vi kom till triangeln fanns de inte =(.Surt, hahaha.. Men de e Caroline i ett nötskal ;)
Fast enligt hemsidan skulle de vara inne, men men..