tisdag 20 december 2011

Det går snabbt nu.

Dagarna bara rusar förbi, men man har ju en del att göra nu inför jul :) Idag har det gjorts lite mer julgodis, och mer ska göras. Det ska städas, det finns fler julklappar som ska slås in, julmaten ska inhandlas, Tuva ska på 6-månaders kontroll, Moa ska på julfest på dagis, jag ska träffa två fina vänner, det ska bli ett besök på Vellingeblomman osv. De nästkommande dagarna lär alltså gå fort de med :)



Jag ska hinna bli klar med det här med. Ett hemligt projekt till Moa. Vad det är får ni (förhoppningsvis) se på julafton :)


Idag gjorde vi chokladkola med lakrits. Smarrigt! Receptet hittar du här.

1 kommentar:

Josefine sa...

Oj! Vellingeblomman har jag helt glömt bort! Jag lovade ju Gibson att åka dit och titta på alla tomtarna! När ska jag hinna med det?