söndag 18 december 2011

Lugn helg

Jag brottas med en förkylning, så det har varit lugnt de senaste dagarna. Igår var jag på terminens sista babysim och sen hade jag och mamma vår årliga tradition: julpyssel. På kvällen skulle jag träffat några gamla lagkompisar, men förkylningen höll mig hemma. Riktigt trist! Men det kommer fler chanser :) Så det blev bara god middag och mys här hemma.
Idag känns det lite bättre tack och lov. Men vi har inget inplanerat, det blir bara en sväng bort om föräldrarna för att skriva ner lite julmat som ska inhandlas. I år kan vi äntligen ha julen hos oss! Förförra julen var mina föräldrar magsjuka och förra året var ju badrummet/vardagsrummet under ofrivillig renovering pga en fuktskada. Men nu jävlar :) Eller man ska inte ropa hej kanske :)

Inga kommentarer: