måndag 26 december 2011

Polarn O. Pyret rea

Kl 07.00 imorse ringde klockan, så att jag inte skulle missa nåt på P.O.P:s rea. HAHAHA! Men jag menar, 50% på P.O.P, det får man bara inte missa! Jag vet av erfarenhet att ytterplaggen försvinner direkt, och det var redan då en del som var slut! Men jag fick tag i ett par skalbyxor till Moa, precis vad jag var ute efter :) Sen blev det såklart några grejer till, allt jag köpte har jag kollat på innan och trånat efter ;) Perfekt! Egentligen hade jag velat köpa ett par byxor till Moa också, men nånstans får gränsen gå :)


Tröja till Tuva, strl 74.

Skalbyxa till Moa, strl 110.
Jacka/kofta till Tuva, strl 80.

Scarfs till båda, onesize.

Kofta till Moa, strl 110/116.

3 kommentarer:

Caroline-Mamma till Noah sa...

Fina saker du fick tag i :)

Caroline-Mamma till Noah sa...

Nopp blev inget på nätet ELLER åka till butik som de var tänkt... Skulle ha skaljacka, strumpor o pyjamas meen två av sakerna var slut, men inte så konstigt när man kunde börja shoppa redan vid 03.00 inatt =(. SÅ SURT!
Noah har redan lite som var på rean, så inte shoppat nåt än.. Ska nog till butik imorgon o handla strumpor o kolla vad som finns kvar, haha..

Ja, eller vi vet inte. De räcker me en liggdel för vi har redan chassit =) Men så vill jag ha de nya svarta chassit, hahah..
Sen måste vi köpa en liten extra vagn till Noah

Josefine sa...

Galning! Själv är jag också ute efter ett par skalbyxor till Gibson, men jag vill helst ha svarta. Har ett par nya, svarta zipbyxor som ligger och väntar, och som jag köpte superbilligt i höstas. Men jag är inte riktigt säker på att de håller måttet. Årets gröna zip fick jag reklamera eftersom de läckte igenom ordentligt vid dragkedjan. Inget kul. Jag får helt enkelt vänta och se om det kommer nya svarta i vår...