fredag 23 december 2011

Lillejul

Idag var jag och en hel del andra i stan :) Hade några sista julklappar att fixa nämligen. Köpte en urgullig väst på Kappahl till Tuva som jag hade tänkt att hon ska ha på sig imorgon (se sista bilden).
Just nu badar stora tjejen och lillfisen rullar runt hejvilt på golvet. Sen ska vi se om det inte blir lite mer julgodis gjort. Hittade ju nya recept som jag är riktigt sugen på att prova :) Och med tanke på att den dära chokladkolan med lakrits jag gjorde är uppäten skulle det nog behövas nåt till... :)
Såg förresten precis att Tuva tog sig framåt! Upp en bit på knäna och sedan sköt hon sig liksom framåt :) Annars är hon verkligen överallt på golvet. Snart är det slut på husfriden :)
Årets julkort :)

Det här vad som väntar imorgon... Ja, det är mer än vad det ser ut som :) Detta är bara till familjen, mina föräldrar, bror med sambo samt min mormor och morbror... Behöver jag säga att det mesta är till ungarna... :)

1 kommentar:

Ilda - En Fotogalen Mamma! sa...

Eftersom ni bra var två som anmälde er så får ni båda gästblogga inne hos mig :)

Så skriv ett inlägg och skicka den till min mail och även bilder om du vill ha med bilder med :)

skicka till: ilda_88@hotmail.com

Kram på dig!!