lördag 31 december 2011

2011s händelser

Året som gått har varit fantastiskt! Det har funnits jobbiga stunder, men alla glädjeämnen överväger utan tvekan det! Bara alla upplevelser med barnen är en klass i sig. Nedan listar jag lite utstickande händelser :

- I januari fick vi reda på att det låg en lillasyster i magen.
- En weekend till Barcelona blev det i februari, bara jag och Chrille. God mat, shopping och match med världens bästa fotbollslag hann vi med.
- Min 26:e födelsedag firades på Lalandia.
- Älskade Moa fyllde 3 år i april.
- I juni kom efterlängtade lillasyster till världen. Förlossningsberättelsen kan ni läsa här.
- I slutet av juni fick jag näthinneavlossning (ögonsjukdom) och det krävdes två operationer för att sätta den på plats igen. Sjukdomen drabbar bara 1000 personer i Sverige/år och väldigt väldigt sällan nån i min ålder. 95% behöver bara en operation, men nån måste ju vara bland dom andra procenten :)
- 1 juli firade jag och Chrille 5 år tillsammans.
- I juli var vi med i ett reportage i lokaltidningen TA.
- Samma månad var vi på bröllop i Karlskrona.
- 1 augusti firade vi 2-årig bröllopsdag.
- I augusti skulle vi till Bon-Bon land, men slutade på Bakken.
- I september döptes Tuva till Tuva Inez Isabelle Davidsson.
- Onoff gick i konkurs och Chrille blev då självklart uppsagd, men fick jobb direkt på Elgiganten.

Årets sista månder har gått i ett rasande tempo, och det stämmer verkligen att tiden går snabbt när man har roligt :) Vi har gått på babysim, babymassage, myst mycket med barnen, Moa har gått Lucia, vi har julstökat osv osv.
2012 kommer garanterat blir fantastiskt det med!




Moa fyller 3!

Lalandia

Barcelona

Tuvas dop

Bakken

Stolta storasystern

Alldeles nykläckt

1 kommentar:

Caroline-Mamma till Noah sa...

Ahh haha, så kan de gå :P

Okej,då vet jag :)
Tanken är bara att ha den här hemma o ha när vi e ute o går och går till svärföräldrarna. Annars hade jag tänkt köra på ståbräda.
Bebisen får ny vagn när de är dax att sitta sen :)