lördag 31 december 2011

Boktips

Jag köpte boken Gruffalon till Moa i julklapp, efter att ha blivit tipsad på en blogg. Jag vill tipsa vidare om den, för den är helt fantastisk! Underbara rim genom hela boken om en smart liten mus som överlistar alla varelser i skogen. Boken köpte jag här.


Så var det årets sista dag. Som hos oss blir lugn, vilket jag tycker är så skönt. Alla är småkrassliga, och ingen av oss kände för att åka iväg nåt vidare. Så det blir middag hos mamma och pappa. Tar väl 2 minuter att gå dit, så det blir alldeles lagom :)

Hoppas ni får en riktigt bra nyårsafton!

GOTT NYTT ÅR!

2 kommentarer:

Caroline-Mamma till Noah sa...

Var de den du hade i stan i förrgår?
Ahh, super! Dom har släppt lite mer nu på hemsidan och hitta lite där nu till bebisen, men den sura frakten e inte rolig. Så får se!

Jag har inte fått katalogen fast jag tryck att jag ska ha den flera gånger =(

Caroline-Mamma till Noah sa...

Yes, inne på lindex ni var på väg ut och vi gick in. Du satt ner på huck o gjorde nåt så ville inte störa, haha..
Men den vagnen såg fin ut så får kolla upp den :)
Är där bra plats i den att sitta o sova?