fredag 21 oktober 2011

Trevliga dagar

Nu har vi lämnat några trevliga dagar bakom oss. I onsdags var det som sagt återträff med föräldragruppen och det var verkligen supertrevligt. Och alla barn är ju bara för söta :) Vi träffades på familjecentret i Folkets Park och dom informerade även om deras verksamhet. Jag har varit där några gånger tidigare med Moa innan hon började på dagis, men framförallt är det Chrille som varit där med henne. Iaf så har jag anmält mig till spädbarnsmassage nu :) Ska bli kul att träffa andra mammor och det blir en mysig stund med Tuva också. Moa är ju hemma varje måndag och fredag, så jag ska nog börja gå dit då och då med barnen. Vissa dagar är det ju skönt att bara vara hemma, men ibland måste man komma ut :)
Efter återträffen hann vi bara hem för att laga mat och sedan var det iväg till simningen. Älskar att se Moa i vattnet :) Hon har verkligen utvecklats sedan hon flyttades upp en grupp. Hon tar sig över till andra sidan med hjälp av plattan helt själv och dyker från kanten med huvudet först osv. Och på tal om simning så drar babysimmet igång imorgon. Äntligen :)

Igår fick jag med mig lite smått och gott hem från stan :) Sen käkade vi fläskpannkaka hos mamma och pappa. Mumma!

Idag får vi väl se vad som händer. Blir kanske öppna förskolan då :) Eller badhuset :)


Älskade Moa!

Moa målar en sol :)
Allt måste man smaka på :)
Glada Tuva! Ja hon är alltid såhär glad :)
Tandlösa tjejen :) Så söt utan en framtand :)

Inga kommentarer: