fredag 14 oktober 2011

Sjukling

Ja här avlöser den ena förkylningen den andra. Har haft min i 2,5 veckor nu och igår bröt Moas ut. Smittan går nog fram och tillbaka mellan oss :) Var lite tveksam till att lämna henne på förskolan igår, men jag skulle ändå titta på när dom hade gympa. Tänkte att hon kunde följa med mig hem om hon ville då. Ja, varje torsdag har Moas avdelning alltså gympa och när dom sa på föräldramötet att man kunde komma och kolla så nappade jag direkt. Moa älskar gympan och pratar alltid om den. Så dit gick jag och det var verkligen superkul att se hur barnen älskade det och hur duktiga dom var. Mycket riktigt var inte Moa riktigt på topp så hon följde med mig hem sen. Hon var ändå rätt pigg resten av dagen, men i natt har hon verkligen hostat hur mycket som helst. Idag är hon lite hängig, men hon har iaf ingen feber. Den lille skiten ligger på babygymmet och bara flinar åt mig hela tiden :) Vi ska hoppa ner under Moas täcke i soffan nu och mysa. Senare idag blir det nog en tur till stan (beroende på hur Moa mår). Vi ska fixa en häxoutfit som hon kan ha på Halloweenfesten på förskolan :)

Inga kommentarer: