söndag 23 oktober 2011

Del 7: Det här hade jag (vi) på mig (oss) idag

Kläder har väl aldrig varit nåt jättestort intresse hos mig, men mer nu än när jag gick på gymnasiet iaf. Dock handlar jag mycket hellre kläder till barnen :) Ingen har väl undgått att favvobutiken är HM ;) Idag hade jag leggings och långkofta från HM och mina hyfsat nya Converseskor. Moa hade tröja från P.O.P och byxa från HM, och Tuva hade leggings från Lindex, t-shirt från HM och kofta från P.O.P.
En sak vad gäller mode som jag alltid tyckt varit skrattretande är modesidorna i tidningar. Många tidningar som visar senaste modet visar också exempel på liknande moderiktiga plagg man kan köpa. Dock är dessa ofta rätt dyra. Som idag, en väst för ca 1300:-... Skrattretande som sagt. Hade önskat lite mer budgetvarianter då jag inte är särskilt intresserad av att lägga allt för mycket pengar på kläder.







Inga kommentarer: