onsdag 5 oktober 2011

Nya skor

Hade tänkt köpa nya skor till Moa. Dels ett par gympadojjor, då hon bara har ett par och sedan ett par stövlar. Stövlarna ska fungera som ett mellanting mellan gympadojjor och vinterskor. Hade inte tänkt köpa än, men man måste ju passa på ibland :) Stövlarna köpte jag på Maxi, nedsatta från 499:- till 249:-, men när jag scannade in dom var priset 199:-! Adidasskorna köpte jag på Tradera för 57:- :) Dom ser knappt använda ut! Älskar fynd :)
För övrigt var jag på Willys innan och dom har nu plockat fram julmust! Jag är osäker på vad jag tycker om detta... :) Annars är det en lugn dag idag. Stora tjejen är på förskolan (hon frågar varje morgon om hon ska dit :)) och lilla tjejen ligger just nu och babblar på babygymmet. Det kommer härliga ljud från rumpan också :) Ikväll är det simskoledags :) Tror det är ca 2 veckor till babysim drar igång, det ser jag också väldigt mycket fram emot.

1 kommentar:

Josefine sa...

Åh, julmust. Inget går upp mot julmust utan kolsyra. =) Fast, jag väntar helt till första advent!