söndag 16 oktober 2011

Stackars liten

Lilla älskade Moa trillade hemma hos gammelmormor idag och slog tänderna. Två av tänderna blev intryckta. Hon verkar inte lida så mycket av det, hon gnällde lite innan vid maten. Samtidigt var hon trött och då gör ju allt mycket mer ont :) Ska iaf ringa tandläkaren imorgon och kolla läget. Just nu badar busungen efter en dag med mormor och morfar. Allt som allt hade hon ju ändå kul. Jag, mannen och Tuva var i Oxie för att spela kvalmatch nr 2. Förra matchen slutade 2-2, men då var jag inte med eftersom jag var dålig. Så idag var det vinna eller försvinna. Vinst eller oavgjort (0-0, 1-1) skulle innebära spel i divison 2 nästa säsong. Jag satt på bänken och förväntade mig inte att få spela eftersom jag varit sjuk och inte tränat på 2 veckor. Det blev 1-0 till oss sen kom dom allt mer in i matchen. Jag fick spela sista 15 och då stod det 3-1 till dom. Det blev också slutresultatet och forsatt spel i div 3 för Vången. Jag tycker självklart det är tråkigt, men samtidigt har jag inte varit så delaktig under säsongen pga av graviditet och ögonoperationer. Besviken, men inte lika besviken som dom andra. Dessutom är div 2 tidsmässigt inget för mig. Det innebär en helt annan satsning och långa bortamatcher och det är jag inte intresserad av. Familjen går före :)

Inga kommentarer: