onsdag 3 augusti 2011

Soliga dagar

Äntligen lite värme :) Så vi har såklart spenderat dessa soliga dagar mestadels utomhus. Varit i Östervångsparken och badat bla. Bäst att njuta, verkar som om solen ska gömma sig igen.
Imorgon ska jag klippa mig och sen, mina vänner, är det dags att damma av fotbollsskorna. Fotbollsträning! Eller ja, träning iaf. Blir lite lätt löpning och ev medverkan på nån övning. Vill inte ögat ska gå upp! Det är verkligen psykiskt påfrestande, för jag kollar hela tiden efter nån tendens till att operationen inte ska ha lyckats. Alltså nån skugga i ögat som betyder synbortfall. Ibland tycker jag mig se nåt, ibland inte. Tror (och hoppas) att jag inbillar mig. Vi får väl se när jag ska på kontroll om 3 veckor :)

Nu är det sängdags. Får passa på att ta ordentlig plats när Tuva sover i spjälsängen. När hon fått mat under natten/tidig morgon brukar hon inte vilja ligga där nämligen. Då blir det att hon ligger mellan Chrille och mig. Och sen ibland kommer ju dessutom Moa in. Trångt, men ack så mysigt :) Moas första två månader låg hon mellan oss hela tiden, men Tuva sover alltid nåt i spjälsängen. Med Moa var det mycket rädsla för tex plötslig spädbarnsdöd, och då ville jag ha koll. Nu är man något mer avslappnad om man säger så :)



Tjejligan ;)






1 kommentar:

timba sa...

Du har vääärldens finaste tjejer :-)<3