tisdag 16 augusti 2011

På tal om inför...

Vinterkläderna kan jag checka av som jag tidigare nämnt. Nu efter att ha varit i Ullared kan jag även börja checka av julklappslistan :) Köpte två leksaker till Tuva, så nu är hennes klara. En av leksakerna var en aktivitetsbok av Fisher Price (kostade 100:- mindre än på BR Leksaker, var bilden nedan är lånad från). Köpte Pippi-lotto till Moa, och sedan ska vi även ge henne en dansmatta och (efter eget önskemål) en danslampa :) Fick fixat några andra julklappar igår också :) Skönt! Utöver det har vi utökat vårt lager av hygienartiklar, städartiklar osv osv. Som man alltid gör efter att ha varit i Ullared :) Det var helt enkelt en trevlig utflykt och vi fick hem mycket bra grejer.
Idag har jag varit med lillan på 2-månaders kontroll. Hon har utvecklats fint och allt såg jättebra ut. Skönt att höra :)
Får inte rätt på texten till bilderna, men de andra två bilderna är två auktioner jag vunnit på Tradera. Först en katten Jansson tröja till Moa och sedan en Nova Star jacka, även den till Moa. Jackan fick jag för 170:-, en ny kostar 545 :-... Denna var i superfint skick, så det kallar jag fynd!

3 kommentarer:

Caroline-Mamma till Noah sa...

Var där mycke i Ullared?
Super fynd får jag säga!!

Familjen Karpe sa...

Aktivitetsboken är ett säkert kort, Liv fick den av sin farmor i julklapp och är helt tokig i den! :-)

Josefine sa...

Nu har du stressat upp mig en aning, så jag har tvingat mig själv att börja på en julklapp/adventspresent/födelsedagslista till Gibson. Och jag har till och med köpt ett par bamseböcker, ett litet fiskespel och ett pussel.... =)