söndag 21 augusti 2011

Mobilen

Hittade lite bilder och en video på mobilen som jag bjuder på :)

Ullared
Jodå, håret la sig själv såhär. Jag var snabb med kameran kan jag lova :)
Hästarna på Willys är poppis :)
Åker på brädan i regnet
Fina flickorna
Schysst sovställning :)

Det är lite svårt att höra vad hon säger i oljudet, men en gullig mening är storasyster kan dansa :) Här visar hon hur Manny dansar i Händige Manny, som hon själv säger :)


Igår gjorde jag som sagt matchcomeback. Spelade ca 55 min tror jag, så det blev en del ändå. Kändes bra fysiskt, men det var ganska jobbigt psykiskt. Tänkte på ögat mestadels och att jag absolut inte ville hamna i ett nickläge. Det lyckades jag undvika :) Det var en rätt lagom match att komma tillbaka till. Iaf så vann vi med 2-1, riktigt gött :) Stack hemifrån halv två (matchen började 15) och precis innan käkade Tuva i 40 minuter. Chrille hade sedan henne i bärselen under matchen, och där satt hon snällt. Sov det mesta och lagom när matchen var slut var hon hungrig. Kunde inte gått bättre :) Träffade massa roliga människor på matchen som jag inte sett på ett tag, så det var extra roligt. Fick ännu en gång frågan om vi ska ha fler barn, haha. Nä det räcker nu. Jag tycker det är supermysigt med bebisar och Tuva är alldeles ljuvlig, men när jag ser förlossningar och alldeles nyfödda bebisar på tex Livet på BB så känner jag verkligen att jag är färdig med det. Det ekonomiska spelar självklart in, men framförallt ska man räcka till. Jag tycker det är svårt att räcka till nu och kan få dåligt samvete över det ibland. Men så länge ungarna är glada så :)

Moa var supergullig innan :) Hon har en pall som hon hade vänt uppochner på och jag sa till henne att om hon inte ställer pallen som den ska vara så skruvar jag av benen. Jag menade naturligtvis på pallen, men Moa sa men mamma, du kan inte skruva av mina ben, då får jag hål där. Haha, bedårande :)

Nu är det snart sängdags, för imorgon ska vi till Bonbon-land i Danmark :)

3 kommentarer:

Caroline-Mamma till Noah sa...

Den super duper söta dressen Tuva har på sig när hon sitter i knäet på Moa, är den från Pop?


Hoppas ni får de super mysigt på resan :)

Caroline-Mamma till Noah sa...

Okeeej ser så mysig ut... Har du fler gobitar från POP? ;)

Caroline-Mamma till Noah sa...

SCHHHYS!
Åhh spara de ;)
Hahah NÄÄ inget, hahah

Där är såååå mycke fint där inne nu, fast vänta en vecka till att åka in. Var där inne idag och då höll dom på att packa upp en massa och mer skulle komma slutet av veckan :)