lördag 27 augusti 2011

Familjen Krasslig

Jag är helt slut i knopp och kropp. Känns som om jag sprungit ett maraton eller två. Moa är förkyld och verkar ha smittat mig. Har grymt ont i halsen nämligen. Chrille känner sig inte i toppform heller och t.o.m Tuva är lite snuvig. Vi skulle egentligen gått ner på Palmfestivalen och jag skulle käkat med några arbetskamrater (som jag såg fram emot), men vi stannade hemma istället. Med glass och godis :) Blev en sväng på markanden igår iaf. Var mycket skit, men Moa fick åka karuseller. Det skulle hon gjort idag med, men vi åker in till Folkets Park i Malmö nån dag istället :) Moa Ä-L-S-K-A-R att åka.




Åker med pappa...

... hööögt upp :)


Glada lilltjejen i tröja från P.O.P, Bamsebyxor från Lindex och Barbapapadregglis från Åhléns.
Vi körde på likadana (nästan) tröjor ;) Från HM båda.

Gillar att ligga och spana på babygymmet :)
Och sträcker sig efter figurerna, som jag tidigare nämnt.
Lilltjejens coola skor :) Från Kappahl.

Fina smycken från Konkret, köpta på Anderslövs marknad.

1 kommentar:

Emma sa...

Oj vad lika de är :)