fredag 5 augusti 2011

Det var ett tag sen...

Första fotbollsträningen igår på 10 månader. Fick höra att jag var både superkvinna och robot (haha) som är tillbaka så tidigt efter förlossningen. Men jag skulle varit tillbaka ännu tidigare om det inte vore för ögat (jag skulle rent av fått vara med på matchen till helgen!). Nu är fallet inte så, vilket jag inte gråter över, men oavsett var det väldigt kul att vara tillbaka. Var med på uppvärmningen, en passningsövning och en skottövning, sen hoppade jag över allt som hade med spel att göra. Undviker fysisk kontakt ett tag till tänkte jag. Hela familjen var med och Moa tyckte det var lika kul som vanligt. Tuva slocknade kl 19, sov hela träningen och fortsatte med det hemma. Hon reagerade knappt när jag tog av henne kläderna och la henne i sängen. Kl 01 vaknade hon, fick mat och somnade sedan om till 6.30. Lovley :) Ja vi gick ju inte upp då, utan hon somnade igen efter en omgång mat :)

Ikväll ska jag på födelsedagsfest hos en fin vän, ska bli trevligt att träffa henne och andra. Det var ett tag sen :)

Detta kom jag hem med från Lindex igår. Älskar Lindex barnavdelning :)
Till Tuva.

Och till Moa.

Inga kommentarer: