onsdag 17 augusti 2011

Mera...

Idag var jag och min mamma inne på Toys R Us och fixade lite fler julklappar :) Anledningen till att vi redan fixat flera är att jag fick hjälp av mina snälla lagkamrat (som dessutom gav oss sjukligt bra rabatt, det tackar vi för!). Blev den dära giraffen till Tuva (som hon ska få av mina föräldrar), ett sminkhuvud till Moa (från mina föräldrar) och sen köpte jag en stor pianomatta som Moa ska få av oss. En matta som ger ljud ifrån sig, liknande en dansmatta. Och sedan ska jag som jag nämnt köpa en discolampa till Moa också :) Giraffen har ett par av våra goda vänners dotter, och både jag och Moa tyckte den var väldigt fin :) (Bilderna är lånade från Toys R Us och BR Leksaker).

1 kommentar:

Josefine sa...

Du är VERKLIGEN ute i god tid. Jag har ingen aning vad jag ska ge Gibson i julklapp. Jo, ett sånt där ritstativ från IKEA, med svart och vit tavla. Och en tillhörande ritrulle... Vad behöver han mer tro? Ingenting...