fredag 19 augusti 2011

Förvaring

Igår tog vi en sväng till Ikea och inhandlade en förvaringsmöbel som är tänkt ska vara i Moas rum. Hennes nuvarande stora ska då flyttas över till Tuvas rum. Jag ska rensa ur Moas rum, kasta sådant som är sönder och lägga in en del i Tuvas rum. Det blir även mer plats i Moas rum, då hennes nuvarande förvaringsmöbel är mer än dubbelt så bred. Den nedan är en sådan vi handlade, men i stället för 4 smålådor körde vi på 2 små och 1 stor.
Imorgon är det en fullspäckad dag. Först ska vi ta en tur till Anderslövs marknad. Sen är det matchcomeback för min del! Efter träningen igår snackades det om en plats i startelvan. För säkerhets skull ringde jag ögonkliniken för att fråga om råd om fotboll och fysisk träning, och dom tyckte jag skulle ta det lite lugnt iaf. Så det blir att starta på bänken. Första gången i Vången ;) Nä men man tappar ju mycket timing när man varit borta 10 månader också, så det är skönt ur den synvinklen också. Konditionen är det inget fel på, är som sagt väldigt lättränad. Tekniken är ju sådär. Men det många inte vet (och knappt förstår :)) är att jag inte började spela förrän jag var 18 år. Så grundtekniken har jag liksom aldrig fått lära mig. Men vilja slår kunskap, och min vilja är enorm! Ja jag är ju inte helt värdelös med bollen, då hade jag väl inte varit i div 3 liksom :) På tal om bra kondition, fick ju frågan tränar du mycket? av båda narkosläkarna när jag skulle opereras. Har en vilopuls på 50, och den andra läkaren sa t.o.m att den var imponerande :) Alltid kul att höra!
Efter matchen blir det grillning hos mina föräldrar, och då kommer även min mormor och morbror. Trevligt!

1 kommentar:

Josefine sa...

Idag (och igår) tog jag en sväng inom IKEA.se och bestämde vilka sängar Gibson och jag ska ha! Han växer snart ur sin spjälsäng, och om han ska få plats med en större säng måste jag möblera om helt i sovrummet. Han får min del och jag hans. Vilket alltså innebär att jag också måste ha en ny säng. Dyrt! Men OJ så roligt! =)