tisdag 15 mars 2011

Tisdag

Parkerade precis rumpan i soffan och jisses vad trött jag är. Men det hör väl till graviditeten :) (precis som om jag är pigg om kvällarna annars :)) Moa sitter och kollar på alla favvoprogram. Det är nästan alltid Playhouse Disney till 19.00, sen slår vi över till Boomerang. Där visas Rosa Pantern och sedan Scooby Doo. Därefter är det läggdags och det säger hon själv också. Ganska bra att ha det som riktmärke :) Igår var hon uppe och såg Mr Bean (tecknat) också. Jag sa att det var läggdags och hon var så söt när hon sa att hon ville se Mr Bean först :)

För övrigt sprattlas det som bara den i magen. Så mysigt! Imorgon har jag gått 28 veckor! Det är verkligen fortfarande helt sjukt vad snabbt det går denna gång. Ska fortsätta njuta ordentligt de sista månaderna. Annars mår jag hur bra som helst. Lite trött som sagt, men känner mig inte särskilt tung. Har fortfarande bara gått upp 5,5 kg. Lite osmidig är man ju dock, det vore ju konstigt annars :)

Imorron vankas minisim. Moa är verkligen ett vattendjur och hon är så duktig för när man håller henne under magen tar hon riktigt simtag med armarna :) Sötnos!

Foton från Lalandia bör ni kunna se här :)

Inga kommentarer: