torsdag 17 mars 2011

Tagga ner kvinna!

Sitter i soffan och degar, ovanligt :) Tar ut mig alldeles för mycket om dagarna, men nu början kroppen och lillan säga ifrån. Så det blir till att försöka dra ner tempot lite. Kände mig yr innan också, så det är garanterat ett tecken på det. Förekommer ju en del lyft och så på jobb eftersom jag fortfarande jobbar 100%, så dom måste jag också ta det lugnt med. Men jobbar iaf bara 3 veckor heltid till, sen blir det enbart innetjänst.
Så skönt med fredag imorron! Svärföräldrarna kommer med söta Sally som varit på semester hos dom :) Ska framförallt bli skönt med sovmorgon till helgen. Har haft väldigt svårt att komma upp de senaste veckorna. Sover inte jättebra om nätterna iofs. Antingen vaknar jag av konstiga drömmar, eller av att jag behöver gå på toaletten, eller av att lillan sparkar intensivt. Om Moa vaknar till under natten kommer hon alltid in till oss. Vilket är mysigt eftersom hon kramas och är allmänt mysig, men samtidigt så ligger hon mer eller mindre på mig så jag får minimalt med plats. Att en sån liten trollunge kan ta så stor plats :) Så det är väl inte konstigt att man inte är pigg när man vaknar till några gånger varje natt. Lägger mig väldigt sällan efter kl 22.00 och ibland ännu tidigare. Men nu går det ju rätt många bra program på tv som håller en uppe :)

1 kommentar:

Ida och Kasper sa...

Hej tjejen!! Såg dina Lalandiabilder på Facebook. Har ni varit på samma lalandia alla gånger som ni varit där?? Ungefär vad betalar man för en weekend? ser väldigt mysigt ut och skönt att komma iväg en sväng. finns det nån tid på året då det är lågsäsong och lite lugnare? skulle nog passa mig... är väldigt sugen på att åka dit med lilla familjen. kram på er