söndag 27 mars 2011

Härliga söndag

Ännu en dag med sol! Fast det blåste rätt kallt, men man ska inte vara kräsen :) Moa tog sovmorgon till 8.40 och efter en god frukost och lite tvättande tog vi bilen in till Malmö. Blev först en tur till Mobilia och sen hejades det på Vången som var superduktiga och slog ett div 2-lag i svenska cupen. Man är ju lagom sugen på att spela :) Vet inte om jag nämnt det här innan, men jag drömde häromveckan att jag födde bebben på fredagen och spelade match på lördagen. Haha, då måste man verkligen vara sugen :) Aja, förra gången gjorde jag ett inhopp efter 3 veckor och var i full gång efter 2 månader :) Moa spelade lite fotboll med sin pappa, när jag stod och tittade. Här har hon på sig sitt nya Helly Hansen-ställ. Jag fick det av en på jobb, eftersom det inte passar hennes flickor längre och hon tyckte de va alldeles för fint för att skänka bort. Jag håller med och blev såklart superglad! Det ser knappt ut att vara använt dessutom. Det tackar jag för :)
Efter käk här hemma har jag ägnat mig åt lite allmänt städande och kan just nu inte fatta att klockan redan är halv åtta! Nog för att man ställde fram klockan en timme, men ändå. Chill i soffan blir det som vanligt nu under kvällen :)

1 kommentar:

Caroline-Mamma till Noah sa...

De vr grymt gjort av Vången! Du får hojta till en dag du ska upp och titta och vill ha sällskap =)

Du vad kosta kasebanan till Moa?


Visst är de SUPER! =)
Trodde verkliugen inte folk ville ge så mycke för begagnat, haha