onsdag 2 mars 2011

Boktokig

Jag Ä-L-S-K-A-R att läsa och har alltid gjort de. Just nu är det böckerna om Harry Hole av Jo Nesbö som gäller. Rekommenderas! Köpte två böcker på bokrean som också ligger och väntar. Jag väntar dessutom några böcker från Adlibris. Beställer mer eller mindre alla mina böcker därifrån. Billigt och frakfritt.
En bok jag läste nyligen som jag bara måste rekommendera är Utan ett ord av Linwood Barclay. Riktigt spännande och omöjlig att lägga ifrån sig :)


Ett av mina bästa köp från Adlibris är Lättlagat på 20 minuter. Var så trött på att laga samma mat och jag hade inte precis nån fantasi till att komma på nåt nytt heller. Så jag klickade hem denna för bara 99:- och de senaste veckorna har det varit mycket roligare att laga mat. Det finns fantastiskt många goda recept och de tar ju bara max 20 minuter att laga! Vad sägs om fetaostlax med bulgursallad? Helt underbart gott kan jag berätta :) Alla recept jag har provat hittills har verkligen varit supergoda. Jag byter ut vissa grejer i recepten, man vet ju själv vad som e godast :)

2 kommentarer:

Josefine sa...

När hinner du läsa? Jag tycker aldrig att jag har tid att läsa. Men det gäller väl att prioritera. De två timmarna jag har för mig själv på kvällen går mest åt till att sitta vid datorn och ibland titta på något tv-program jag följer...

Jag fyller den 24/3. =)

Josefine sa...

Och förresten så ser jag framemot att även du inventerar Moas garderob och delar med dig...=)