lördag 26 mars 2011

Presenter

Nu har vi fixat några presenter till Moa. Mamma och pappa ska ge henne en jättefin lekstuga från Harald Nyborg (bild lånad därifrån) och vi ska bla ge henne en pool som inhandlades på Toys r´us (bild lånad därifrån). Jag kollade även på rutschkanor, men är lite kluven. Oavsett så hade vi aldrig fått in den i bilen idag ändå så :) Har ju som sagt tre veckor på oss.



Idag skulle jag egentligen på 10-års reunion med högstadieklassen. Men bebisen verkar inte vilja de :) Känner mig väldigt sliten och ryggen ömmar lite så tyvärr fick jag ställa in det. Så det blir nog pizza och chill i soffan, det är vad jag räcker till känner jag.

1 kommentar:

Emma sa...

Ååå vad kul med lekstugan! vad ligger de på i pris om jag får fråga? Jag skulle gärna snickra ihop en men det blir för dyrt. Kram