tisdag 13 januari 2009

På bättringsvägen?

Nu mot kvällssnåret mår jag mycket bättre. Men idag har jag verkligen vilat, har inte ens varit utanför dörren! Det verkar löna sig. Jag hoppas kunna träna på tisdag, men det är inget jag förväntar mig. Lika bra. Om nån undrar så är vovven hos mina föräldrar. Och min snälla mamma var och handlade åt mig innan. Bästa föräldrarna eller vad?!

Imorron blir det ett besök hos optikern, dags för nya linser. En utgift jag inte är särskilt förtjust i, men som är nödvändig. Och dyrt lär det bli, för nu känner jag att det är dags för nya glasögon också. Wiiie.
Därefter blir det en snabb visit i Karlskrona. Varför berättar jag på torsdag när vi kommer hem igen :)

2 kommentarer:

Emma sa...

Meen, så nyfiken!

Josefine sa...

Roligt att du hittat min blogg, och genom din kommentar hittade jag till dig och din söta lilla tjej!