måndag 19 januari 2009

Glädjebesked!

Idag var det åter igen dags för babysim. Moa blev överlycklig, hon älskar verkligen det. Plaskade runt som galning. Jämförde med sist när jag var där (innan jul) och då märkte jag verkligen hur mycket hon växt. Man tänker ju inte alltid på det om man inte har nåt konkrekt att jämföra med. Fast, man har ju sorterat bort en del kläder om man säger så :)
Moa har fått en del hår nu (om man jämför med när hon föddes). Ser ut som hon blir mörkhårig, efter pappa då. För er som inte vet är min ursprungliga hårfärg blond.
Och duktig är lillplutten, man kan säga att hon är halvägs uppe nu. Sitter fint på knä nämligen :)

Såg precis den nerviga matchen mellan Sverige-Spanien. Blev riktigt nervös ett tag när Spanien gnetade ifatt lite. Märkligt att man kan bli mer nervös för de än när man själv ska spela ibland :) Blir vilodag för mig imorron med, så ska jag nog kunna sätta igång med träningen på torsdag. Längtar!

Idag fick jag ett ordentligt glädjebesked. Var på Citymail för att växla några ord med chefen, och då berättade hon att det var en som sagt upp sig från en fast heltidstjänst och den tillfaller mig!!! Woho!

1 kommentar:

Josefine sa...

Babysim är roligt! Jag gick och simmade med lilla Malin i ett halvår, sedan ändrades tiden och blev utanför min arbetstid så hon fick sluta. Nu är hon nästan rädd för vatten den stackaren, men ska börja mini-sim eller vad det nu var på söndagar. Var går ni och simmar?