söndag 4 januari 2009

090104

Suck suck suck. Krasslig igen, halsont och det vankas bihåleinflammation. IGEN. Var inte mer än 2 månader sen jag hade de sist. Suck igen. Fast jag har faktiskt en tid hos doktorn imorron. Får huvudbry av alla symptom jag ska räkna upp. Hoppas hoppas det inte är nåt värre. På tisdag drar hårdträningen igång ju, den har jag faktiskt sett fram emot. Men jag lär väl få skjuta på den några dagar till :(

Men nu lämnar vi det negativa träsket. Och vad ska jag prata om då, om inte dottern min :) Igår vinkade hon första gången medvetet, till sin mormor. Hon gjorde det mer än en gång, så det gick inte att ta miste på det. Och idag reste hon sig upp helt för första gången. Satte henne i spjälsängen, var hon tog tag i kanten och vips så stod hon där. Och såg väldigt stolt ut. Med all rätt :) Nu när hon kan krypa har jag börjat sätta henne i gåstolen igen, så det är väl ganska självklart att hon blir starkare i benen. Kul som fasiken är det!
Moa hade ju diarré i måndags/tisdags och hon har fortfarande problem med magen. Bytar säkert 10 bajsblöjer om dagen, känns inte jättebra. Ett samtal till BVC står överst på listan imorgon. Annars blir det mycket vila i dagarna. Så mycke man kan med en liten bebis :)

1 kommentar:

Jag sa...

Usch va tråkigt att vara sjuk. Jag hade en släng av förkylning över juldagarna - var mest bitter över att missa juldagsutgången men det kommer ju fler. Är iaf frisk nu!! Är ganska osocial nu under tentapluggsperioden :( känns det som åtminstone, men jag hoppas vi kommer kunna träffas massa mer sen när tentan är klar. Börjar ju bli ett tag sen nu, inte så långt tills nästa bokträff heller :)
Hälsa alla!!!
Kramar