lördag 17 januari 2009

Hatar att älska

Okej älska var kanske ett ganska starkt ord i sammanhanget. Det jag syftar på då är när katalogerna dimper ner i brevinkastet. En ny katalog = mindre pengar på kontot (oftast). Tycker dock det är himla kul att bläddra igenom och kolla in årets sommar/vintermode. Och nu blir det såklart mycket tittande på barnkläder. Denna gång var jag dock väldigt duktig, beställde visserligen både från HM, Ellos och La redoute, men det rör sig inte om några stora summor. Jag passar ju oftast på att beställa när man har nån form av rabatt. Då "sparar" man ju pengar :) Hämtade ut några paket igår, och här är resultatet.
Skor & shorts från Ellos. Väska och cardigan från HM.

Och lite till Moa från HM. Beställningarna ska kompletteras med en röd tunika/klänning från La redoute.

Idag har varit en riktigt bra Moa-dag. Hon har varit glad hela dagen, ätit jättebra, inte bajsat så mycke och somnat gott i sin säng nu. Jag har faktiskt mått bra jag med. Har tagit allt i ett överdrivet lugnt tempo. Fattar inte varför jag har så lätt för att stressa upp mig. Kan bli stressad av att jag "måste" diska tex. Idag har jag skitit i allt sånt, bara varit och handlat lite med mamma och därefter spenderat eftermiddagen hemma hos dom. Har varit galet många bra fotbollsmatcher på tv, och handbollen får vi inte glömma. Nice :) Imorron tänkte jag faktiskt inte gå ut överhuvudtaget, utan bara vila.

Ska glo lite till på Milan-Fiorentina, sen måste jag läsa lite. Nästa bokträff är på onsdag och eftersom jag varit ganska sjuk i veckan har jag kommit på efterkälken vad gäller läsandet. Boken vi läser är förresten Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist och so far so good :)

Inga kommentarer: