tisdag 27 september 2011

Fynd!

Nämnde häromdagen ett fodrat regnställ som jag ångrade att jag inte köpte. Men efter vårt Malmöbesök i lördags har vi nu ett vår ägo :) Tog strl 110/116, så har vi det fixat när det behövs. Ordinarepris 499:-, nedsatt till 199:- och sedan 20% på det = 159:-! För bra för att strunta i :)
Vi är bortskämda med sovmorgnar här hemma, men så blev inte fallet idag. Både Moa och Tuva låg och skruvade lite på sig 7.15 och när Chrilles klocka ringde 5 minuter senare var det inte lönt att försöka somna om. Men trots att jag inte kom i säng förrän efter 00.00 så är jag pigg. I knopp inte kropp dock. Kroppen är lite utslagen av en förkylning. Med facit i hand skulle jag kanske inte spelat matchen igår. Hade redan känningar i halsen då. Men men :) Matchen slutade 2-2, ganska orättvist om man säger så. Till vår fördel dock :) Dom ledde med 2-0 och ägde matchen helt och hållet. Vi är ju redan klara för kval och tyvärr gick många in med den inställningen. Men vi lyckades alltså kvittera i matchens typ sista minut :) Men med tanke på hur fult dom spelade så var det på ett sätt rättvist. Jag undrar om jag fått sämre mörkerseende på mitt opererade öga. Kändes så igår iaf, då jag hade väldigt svårt att se framförallt höjdbollar. Tur man oftast spelar på dagen :)

Inga kommentarer: