torsdag 8 september 2011

Bakåt

Satt häromdagen om läste igenom gamla inlägg. Tragiskt och magiskt. Tragiskt för att man glömmer så snabbt, men magiskt för jag varit med om mycket kul. De senaste åren (framförallt sen jag träffade Chrille) har varit underbara. Mina tonår kan jag ibland se tillbaka på med lite ångest, men samtidigt hade jag garanterat inte varit där jag är idag utan alla dom åren. Visst är det lite så att det förflutna formar framtiden. Framförallt var det kul att läsa om Moas första år och jag ser väldigt mycket fram emot att få gå igenom det igen med Tuva :) Jag hade glömt bort den här videon som jag verkligen älskar :)

Annars händer det inte mycket här. Dagarna rullar på :) Bjuder på lite bilder och en video på lilltjejen.



Sträcker sig efter Pingu.
Övar på att komma runt på mage.



Inga kommentarer: