lördag 17 september 2011

Dagens

Dagens humör: Glad och förbannad :)
Dagens borde: Inte ett skit, väldigt skönt. Veckans borde är dock att städa huset, suck.
Dagens frisyr: Tofs och 3 miljoner klämmor, som alltid.
Dagens smink: Inget, sminkar mig väldigt sällan.
Dagens klädsel: Vången-stället och Peak t-shirt. Blir så när man haft match :)
Dagens planer: Har spelat match och mer än så blir det inte.
Dagens materiella vill ha: Svarta Converseskor
Dagens fundering: Lite inför dopet nästa helg
Dagens beroende: Moa&Tuva mys!
Dagens tråkigaste: Inget vettigt på tv!
Dagens längtan: Dopet nästa helg, ska bli kul.
Dagens tidning: Trelleborgs Allehanda
Dagens låt: The Moniker - Oh my God! Moa lyssnar bara på den :)

Kan ju tillägga att matchen idag gick väldigt bra! Vinst med 4-2 och nu är kvalplatsen upp till Div 2 säkrad! Skoj :)

Dessutom tänker jag under några dagar berätta om följande saker (blev inspirerad av min kusin:)):
1: Om mig
2: Min första kärlek
3: Det här åt jag i dag
4: Min dag
5: Min bästa vän
6: Ett ögonblick
7: Det här hade jag på mig idag
8: Mina syskon
9: I min handväska
10: Den här veckan
11: Min dröm
12: Mitt favoritminne
13: Detta ångrar jag
14: Min favoritfilm
15: Det här upprör mig
16: Det här får mig att må bättre
17: Det här får mig att gråta
18: Mina ambitioner


1 kommentar:

Sandra sa...

Svarta converse! beställ dom på asos.com jag beställde mina där, 400kr utan frakt, från england :)