onsdag 8 juni 2011

Skoproblem :)

0 days to go... Ja BF idag, men det lär knappast hända. Jag har inga känningar och visst är det så att många inte har det överhuvudtaget (det var ju så med Moa), men det är inte så många procent som föds exakt på BF. Men jag hoppas verkligen det blir s-n-a-r-t! :)

Just nu sitter jag och funderar lite kring vilka skor jag ska ha på ett bröllop vi ska på i juli. I-landsproblem eller :) Ska ha en rosa klänning och de svarta skorna på bilden nedan (från Ellos) hade jag tänkt ha till. Men sen hittade jag dom andra rosa skorna (brandos.se) och föll pladask :) Har beställt hem dom och ska se hur dom sitter och känns. Dom är ganska dyra nämligen, men tummen upp för Brandos som har fri frakt och fri retur! Ifall man ångrar sig är det verkligen kanon.





Sen väntar jag på dessa glasögon också! Jag har ju helt galet dåligt syn, men använder alltid linser. Men ibland kan det vara skönt att avlasta ögonen från det, och då krävs ett par snygga glasögon. Har ett par nu, men dom känner jag mig inte tillräckligt bekväm i. Dessa beställde jag från Lensway och visst är det en chansning, men dom har öppet köp. Så det är lugnt :) Det blir annars så jäkla dyrt att beställa via optikern och så mycket använder jag inte glasögon att det är värt det. Mina jag har här hemma kostade tex 4000:-... Och dessa från Lensway kostade ca 1200:-!

Just nu står Moa bakom mig i soffan och pillar mig i håret. Mysigt :) Samtidigt tittar vi på Trassel som damp ner i brevlådan igår. Riktigt bra film! Senare tar vi nog en tur till Folkets Park i Malmö. Måste göra nåt, det kliar i benen av att bara vara hemma!


2 kommentarer:

Josefine sa...

Spännande! Alldeles galet bebissjuk har jag blivit. Min syster fick en dotter för fyra veckor sen, och JA, jag är lite avundsjuk. =) De luktar ju så gott, och är så små och så mysiga...

Hoppas lillasyster dyker upp snart. Men, den som väntar på något gott...

Sandra sa...

Du ska ta dom svarta skorna :) annars tror jagatt det blir för mkt rosa :) går spänt å väntar på mitt sms som jag hoppas kommer inom det snaraste :)