söndag 26 juni 2011

Pics

Idag är det myssöndag. Det blev sovmorgon till 9.00 och förutom en sväng i stan har vi tagit det lugnt. Myst i soffan med ungarna. Mest med Moa, Tuva har mest sovit som vanligt :) Hon blev nog trött efter att ha legat på babygymmet och haft djupa samtal med Pingu :)



Imorgon blir det förhoppningsvis operation i ögat och eftersom jag inte vet hur lång tid det tar provade jag ge Tuva flaskan innan. Ifall Chrille behöver ge henne mat. Det var inte jättepoppis och jag tycker det egentligen är alldeles för tidigt för det. Så det gjorde ont i mitt mammahjärta. Ja, vi får väl se vad som händer imorgon.





Och Moa är så söt, hon har uppenbarligt hört snacka om på tv:n så det används flitigt. Tex snacka om halt eller liknande :) Vad gäller Tuva tycker jag redan det hänt så mycket på 2 veckor. Mest storleksmässigt :) Men jag tycker hon är väldigt bra med med blicken och hon är väldigt stark i nacken. Iaf om man jämför med hur Moa var. Igår underhöll hon mig och Chrille rätt bra när hon låg och pruttade i sömnen. Att det kan komma såna ljud från en sån liten :)





Nedan följer lite bilder från veckan.




Blev lite dans runt stången.





Bjuder farfar på sockervadd i Ronneby







Fina stora tjejen!





Vackra Karlskrona!




Lövmarknaden :)





Det var kul att åka tekopparna med mamma :)











Midsommarfest med kompisarna på dagis.




Busungarna (Tuva kommer garanterat bli lika busig som sin syster) :)




Som sagt, såg ut att vara djupa samtal med Pingu :)




Hämtade mitt favvohalsband idag. Hade lämnat in det för att få Tuva ingraverat.




Moa fick den här fina klänningen, inköpt på HM.




Och denna hittade jag till mig själv, även den från HM.







Så här jag såg jag ut för 2 veckor sen! Jag har redan glömt hur de va nästan...




... och alltså 2 veckor senare ser jag ut så här. Sjukt hur snabbt det kan försvinna. Har såklart lite kvar att jobba på, men jag klagar inte :)



Inga kommentarer: