måndag 27 juni 2011

Ögon update

Var inne i Malmö och träffade först en ögonläkare, sen läkaren som ska operera mig, därefter en sjuksköterska som gav oss information och slutligen narkosläkaren. Det blir alltså operation imorgon. Det konstaterades att jag har en del små hål, där näthinnan alltså släppt. Så det ska fixas och vätska som läckt in ska tömmas ut. Tur att det inte ska göras med lokalbedövning bara :) Operationen tar ca 1 timme, så jag ska ge Tuva mat så sent som möjligt så hoppas jag hon klarar sig. Det är det enda jag oroar mig för... Men jag har pumpat ut mjölk, så hon får ju snällt ta flaskan om hon är hungrig. Sen blir det att stanna tills onsdag, jag och Tuva. Så det blir pappa & dotter mys för dom andra där hemma :) Ska snart packa en liten väska och sen blir det tidigt i säng. 6.30 ska vi vara i Malmö nämligen...

Inga kommentarer: