torsdag 9 juni 2011

Bildregn

Badar i mormor & morfars pool med pappa i nya Hello Kitty baddräkten :)









Folkets Park






Detta var vad jag fick roa mig med :)




Favvokarusellen!






Pausar med glass :)







Tekopparna är också en favorit :)



Poolen på hemmaplan




Tag 3 betala för 2 på vissa utvalda plagg på Polarn O. Pyret. Det är ett för bra erbjudande i en för bra affär för att motstå. Så det blev bla likadana tröjor till ungarna, gulligt :)



Igår var det alltså en hellyckad dag i Folkets Park. Dit kommer vi åka fler gånger i år. Det rekommenderas verkligen! Extremt barnvänligt och många karuseller för dom mindre. 12 kuponger kostar 140:- och dom flesta (om inte alla) karuseller kräver 2 kuponger. Helt perfekt! Stor lekplats och en fontän att bada i också.

2 kommentarer:

Josefine sa...

Oj, vilken härlig pool Moa har. Jag måste verkligen ta mig i kragen och köpa en ny till Gibson. Ena "ringen" tappar luft.

Hur förvarar ni poolen när ni inte använder den? Nu på sommaren alltså. Har ni den och står kvar ute? Tömmer ni den?

Emma sa...

Å folkets park är suveränt! Vi var där en dag förra helgen, min syster bor bredvid.
Snart kommer bebisen, så spännande!!

Snygga skor du köpt! Kan det vara vårt bröllop? ;)