lördag 4 juni 2011

Lördag...

... och fortfarande ingen bebis :) Men det är ju några dagar kvar till bf trots allt. Jag tror att jag tycker det är lite extra jobbigt dels för att Moa kom 10 dagar för tidigt så man hade väl nån undermedveten tanke eller önskan om att man inte skulle gå mycket längre, och dels för att sist jobbade jag in i det sista. Nu har jag varit hemma i 1½ vecka, och jag är typ världens mest rastlösa människa! Men, det dröjer ju inte alltför många veckor innan hon faktiskt är här nu :)

Dessa dagar som gått har vi verkligen utnyttjat solen. Varit ute i princip hela tiden. Moa invigde sin pool igår och sen har vi badat i mina föräldrars pool. Eller ja, jag tittar bara på :) Idag såg jag Vången vinna ännu en match och det var himla kul att träffa på kompisar jag inte träffar alltför ofta. Perfekt att kombinera sol och fotboll dessutom :) Imorron blir det ännu en utedag!

Inga kommentarer: