tisdag 10 maj 2011

Tisdag

Idag är det mer eller mindre en helt vanlig tisdag :) Ska på kontroll på MVC, annars blir det att utnyttja solen.

Igår var det dags för föräldragrupp och vi snackade smärtlindring. Jag tycker verkligen det är så mycket roligare att gå denna gången :) Förra gången fick jag akupunktur och lustgas, sen hann jag aldrig få epiduralen som jag bad om. Akupunktur hoppar jag denna gång. Det hjälpte inte mig nånting och dessutom var nålarna mest i vägen. Får väl se lite vad det blir, så här på förhand nöjer jag mig med lustgas. Beror väl lite hur lång tid det tar och så :)

Helgen förresten var lika mysig som jag trodde den skulle bli :) Supertrevlig grillkväll, mys i Wämöparken, glassätande och annat skoj. Och när vi kom hem i söndags tog vi en tur till tivolit, uppskattat även om det inte var sådär barnvänligt precis. Ljudet och musiken från vissa karuseller var helt absurt! Moa älskar vanligtvis tekopparna, men ville inte åka pga ljudet från karusellen bredvid. Vi var där liksom kl 15 en söndag...

Åker med pappa :)
I Wämöparken
Wämöparken
Mumma :)

En liten mjukglass va de...
Igår hände en sak som inte hänt på vääääldigt länge. Jag trillade med cyklen! Hade varit inne i affären och skulle cykla ut på trottoaren. Där var ingen asfalt pga av vägarbete, utan bara grus. Däcket bara gled på grusen och la sig. Det gick så långsamt (tack och lov) att jag hann släppa styret och ta emot med mina händer. Och ett knä som fick ta mest stryk. Landade ju tack och lov inte på magen eller nåt sånt. Puh.

Inga kommentarer: