lördag 14 maj 2011

Lugn lördag

Idag har det varit en lugn dag. Behövde verkligen det för det har varit lite mycket i veckan: föräldragrupp, mvc, träningspåhälsning, minisim, fotbollsmatch och kulhuset. Var nog därför kroppen kändes väldigt matt under förmiddagen samt därför jag hade en jädrans huvudvärk i natt. Så jag och Moa tog det lugnt under förmiddagen (fick för övrigt sovmorgon till 8.45) och sen hängde vi med mamma till Ikea och Vellingeblomman. Och allt gick i ett lugnt och skönt tempo :)

Sitter och slöglor på eurovisionfinalen nu. Jag har inte hört alla bidrag eftersom jag nattat Moa bla, och det är inget jag gråter över :) Men är det inte många väldigt dåliga bidrag? Jag har väl aldrig varit nåt större fan av detta iofs, kanske har lite med det att göra. Men jag gillade iaf Irlands bidrag :)

Inga kommentarer: