onsdag 25 maj 2011

En trevlig onsdag

Idag har jag jobbat för sista gången på ett tag :) Både skönt och tråkigt. Skönt för att det innebär att det inte är långt kvar innan bebben är här, men samtidigt tråkigt eftersom jag trivs så himla bra på jobb både med mina kolleger och med mina uppgifter. Men jag är ju inte borta för alltid :)
Svängde inom stan och bla HM på väg hem och hittade världens skönaste harembyxa. Det bästa är att dom passar både nu och sen :) Trots att det är strl S. Det är ett tacksamt mode även denna graviditet, men samtidigt har jag inte gått upp så mycket heller och framförallt inte på bredden så det är jag ännu mer glad för :) Man skulle nog kunna säga att jag haft två drömgraviditeter. Den första klart bättre, men alla småplågor jag haft denna gång kan jag inte gnälla på eftersom jag vet hur jobbigt andra kan ha det. Jag är dessutom extremt tacksam att jag kunnat jobba så här länge. Jag blir så sjukt lätt rastlös nämligen :)
Bild lånad från HM.com. 149:- plus lite rabatt på det, fiiiint :)
Snart ska vi till förskolan igen. Dom har nämligen grillkväll där idag, så det ska bli väldigt trevligt. Sen bär det av till lillebror eftersom han fyller år idag. Hurra hurra hurra!

Inga kommentarer: