torsdag 5 maj 2011

Resenostalgi

Jag och Moa satt och kollade i lite fotoalbum innan och det är verkligen nostalgiskt. Alla resor jag/vi gjort gör att det kliar i fingrarna nu när jag såg fotona :) Hoppas vi kan åka nånstans nästa år, eller året därefter. Helst innan bebisen blir 2 år, för då blir det mycket billigare för henne. Nedan följer några bilder på dom längsta resorna jag gjort, helt fantastiska resor!

Mexico 2009

Mexico 2009, har väldigt svårt att fatta att jag ser ut så utan tjockismagen :)


Thailand 2007



USA 2005



Satt och kollade på fotona på magen när jag var gravid med Moa också. Första bilden är jag i vecka 34 med Moa och nästa bild är nu i vecka 35. Ganska stor skillnad på bara 1 vecka :)


Bebben är väldigt aktiv i magen på dagarna, men lugn på nätterna. Moa var likadan. Det sägs ju att den följer den rutinen utanför magen sen också. Det stämde med Moa så det hoppas jag att det gör med den här också :) Och jäklar va bebben sparkar och trycker på hårt. Kan inte komma ihåg att det gjorde så "ont" (det är väl egentligen lite mer en obehagskänsla som man inte alltid är beredd på än smärta) med Moa. Men det är såklart mysigt ändå :) Och bara skönt att känna det lilla livet.

Inga kommentarer: