söndag 29 maj 2011

Myshelg!

Igår åkte vi hemifrån 9.30 pch var åter i huset 19.30! Då var man sådär lagom trött :) Hängde med mamma in till Malmö först för att fixa lite grejer till hennes 50-års fest. Sen svängde vi inom Skopunkten, eftersom Moa behövde gummistövlar, sandaler och gympaskor. Allt fick vi med oss hem (bilderna nedan, lånade från skopunkten.se) :) Bilen styrde vi mot Oxie sen för att se Vången-Olympic, (vinst med 2-1). Därefter hängde jag med hem till mina föräldrar för grillning. Sen såg vi såklart CL-matchen, där bästa laget vann :) En riktigt härlig lördag med andra ord!
Mors dag idag och jag fick ett jättefint Bondelidlinne (bilden, lånad från mq.se) som jag spanat in tidigare :) Min kära mamma ska såklart få en liten grej hon med :) Sen i eftermiddag blir det en tur ut till min mormor, lagom aktivitet såhär en söndag :)

Inga kommentarer: