lördag 28 februari 2009

Mamma :)

Idag kom Moas andra ord och till min förtjusning så var det mamma :) Jag triggade henne till att säga det, haha. Och jag är inte säker på att det var meningen, men ut kom det :)

Igår förmiddag gick jag och Moa runt i Malmö och hade det mysigt. Köpte ett par byxor och en jeansklänning till henne på Polarn O. Pyret. Där kan man slösa hur mycket pengar som helst! Visst, dom är inte billiga men å andra sidan är kvaliteten snäppet bättre. Bara det bästa till den bästa såklart. Och idag traskade vi ner till storstan här och kollade runt lite. Märkligt att man aldrig ska hitta nåt när man väl har råd :) Fast jag har ju blivit mycket bättre på att hålla i pengarna (plus i kanten till mig).
Tycker det är ganska konstigt att det är så trångt bland alla barnkläder i affärerna. Oftast har man barnvagnen med sig, alltså borde det logiskt sätt vara extra utrymme just i dom sektionerna. Kan tycka att det räcker att det är trångt överallt annars. Vi ska ju inte snacka om gågatan i Malmö, där får man gå utan barnvagn om man vill in i affärerna. Eftersom många mammalediga tar en sväng på stan då och då med just vagnen går vissa affärer garanterat miste om några kunder :)

Imorron är sista dagen i frihet :) Den lär gå hyfsat snabbt, eftersom vi har träningsmatch. Med andra ord är jag lite pirrig i magen just nu. Nerverna ska jag stilla genom att kika på Espanyol - Real Madrid nu :)

Inga kommentarer: